Segment mlajših otrok, ki igrajo igre, se je močno povečal, med drugim tudi po izjemnem uspehu različnih storitev, kot je Club Penguin, ugotavlja Prophis eResearch.
22 % odraslih Američanov je že igralo video igro, spletno igro ali računalniško igro z otrokom, mlajšim od 10 let. Otroci so tako že privabili pozornost tržnikov, vendar pa je tu potrebno opozoriti na močno vlogo staršev, zato morajo tržniki v mislih imeti tako otroke, kot njihove starše. Za starše je tako predvsem pomembno, da je igra lahko za igranje, tako meni 13 % staršev, 12 % pa se ozirmoa predvsem na barvitost in dobro grafiko. 18 % staršev meni, da mora biti igra zabavna. 28 % staršev pravi, da igra ne sme vsebovati nasilja, 26 % pa poudarja izobraževalni pomen igre. Med bolj pomembnimi aspekti, ki vplivajo na nakup določen igre, je le 1 % staršev navedel ceno, kar je lahko zelo vzpodbudno za tržnike.
V spletni raziskavi je sodelovalo 757 odraslih Američanov.
Poročilo >> (pdf, 82KB, en)
Vir: Prophis eResearch, 30.8.2007
Vir slike: bulletmani.wordpress.com