Tema: MOP november 2008

Tema vsebuje komentarje na MOP november 2008

obiskovalci pa res niso posebej pomemben podatek bolj pomemben je seveda doseg

Načeloma to drži, vendar je odvisno tudi kakšen je nabor merljivih elementov.

Mene pa zanima, kako metodološko meriti doseg oz. vpliv določenih spletnih vsebin (članki, video) na medijski prostor oz. njegove uporabnike. (t.i. vpliv na prostor) Je to sploh možno in v kolikšni meri? Kakšen nabor merljivih elementov izbrati?

ja kakšen vpliv bi pa rad izmeril?

Npr. konkreten primer: napišem raziskovalni članek ali posnamem raziskovalno video oddajo o jedrski energiji v Sloveniji in ga/jo objavim na spletu. Članek, oddaja se širi preko spleta, citirajo jo drugi mediji, blogi, morda se vzpostavi spletna peticija itd. Takšna producirana vsebina ima nek vpliv na medijski prostor, ki se ga lahko meri (št. objav, citiranj, št. obiska spletne strani). Veliko težje pa je meriti vpliv tega članka na aktualna vprašanja in dileme jedrske energije v Sloveniji, njeno politiko itd. No, mene zanima predvsem ta drugi del (t.i vpliv na prostor)oz. vpliv spletne vsebine na konkretne družbene tokove, smernice. Kako to meriti? Hvala in LP

Nastavitve foruma